Cut- crease göz makyajı nasıl yapılır?

Cut- Crease göz makyajı
The Balm- Nude Dude far paleti
Merhaba kızlar! Bugün 4 adımda cut- crease makyajı yapacağız. Ben bu göz makyajını özel günlerde çok severek kullanıyorum. Çok fazla zaman almıyor, aynı zamanda çok şık duruyor.

Bu göz makyajı için The Balm- Nude Dude far paletini kullandım. Kullandığım renkler: Fabulous, Flirty, Friendly& Funny. Resimde de kullandığım farlara birer fırça yerleştirerek göstermek istedim.

Makyajın yapılışı ise bu şekilde:
  • Başda tüm göz kapağınıza açık simli bir far uygulayın. Tabi far bazınızı önceden sürmeyi unutmayın. Ben burda paletteki 'Fabulous' rengini uyguladım.
  • Ardından resimde de gördüğünüz gibi, 'Friendly' farını derinlik katma amaçlı ince bir fırça yardımıyla uygulayın.
  • Fırçanızı şimdi 'Funny' far'a batırıp, gözünğzdekini güzelcene dağıtın.
  • Eyelinerinizi da uyguladığınız far hizasında çekin.
  • Son olarak da gözünüze aydınlık katmak için beyaz veya ten rengi bir kalem sürüp, 'Flirty' rengini gözünüzün altına uygulayın. 

Tabi bu göz makyajını farklı farlar ile de uygulayabilirsiniz. Crease' deki farın koyu olmasına özen gösterin. Özel günlerde favorim bu göz makyajı. Denemenizi tavsiye ederim. Soru, Öneri v.b. benimle paylaşmak istedikleriniz varsa, yorum veya e-mail olarak yazabilirsiniz. Umarım post'umu beğenmişsinizdir. Tekrardan görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın. See You!:)

Bir sonraki post'larımdan haberdar olmak için TWİTTER veya INSTAGRAM hesaplarımdan takip edebilirsiniz.




Yorumlar

Popüler Yayınlar