Doğru Rimel seçimi

Catrice- Glam& Doll/ Essence- I love Extreme
Yeni bir günden herkese merhaba! Kirpikleriniz için doğru rimel seçimi hem çok önemli hem de zor. Bugün size birkaç tüyo verip, seçiminizi kolaylaştırmak istiyorum. Son olarak tabi favori rimellerimi paylaşacağım. 
Sizde 'Rimelsiz makyaj asla olmaz' diyenlerdenmisiniz😊. Ben kesinlikle öyleyim. Göz makyajınızı ne kadar güzel yapsanızda, onu asıl güzel gösteren kirpikleriniz olacak. Rimelimi en doğru şekilde sürerim soruyorsanız eğer, bunu başka bir POST' umda sizler için güzelcene açıklamışdım. Bugünde rimelin kendisine biraz odaklanalım.
Öncelikle rimellerin ya kıl fırçası vardır ya da plastik fırçası. Kıl fırçalar daha çok yoğun ve kalın oluyor. Plastikler ise daha çok ayrık ve ince uçlu. Kıl fırçaların amacı kirpiklerinizi en iyi şekilde rimelin rengini aktarmak ve hacim katmak. Plastik fırçalar ise kirpiklerinizi ayırır ve tane tane yapar. Sağ tarafdaki resimde benim iki favori rimellerim arasında olan Essence- I love Extreme& Catrice- Glam& Doll rimelleri görüyorsunuz. Essence rimel olanın ucu plastik fırçadır. Catrice'in ise kıl fırçası vardır. 

Benim fikrim şöyle: eğer iyi bir rimel satın almak istiyorsanız bunun için çok fazla para harcamanıza gerek yok. Yani çok fazla para verip aldığınız rimeller ile uygun fiyatlı rimeller arasında pek bir fark olmicaktır. Bu konuda size tavsiyem güzel sonuç almak için bir plastik fırçalı+ bir kıl fırçalı iki rimel alın ve kullanın. 
İlk kata mutlaka kıl fırçalı rimeli kullanıp, kirpiklerinize hacim katın. Biraz kurumasını bekleyin.
İkinci katta ise plastik fırçası kullanım ve kirpiklerinizi ayırın.
Bu şekilde en iyi sonucu alırsınız. Ben ilk kat olarak Catrice- Glam& Doll rimeli kullanıp, Essence- I love Extreme rimeli ikinci kat olarak kirpiklerime sürüyorum. Yıllardır bu şekilde rimel sürüyorum ve çok memnunum. Sizede kesinlikle tavsiye ederim. Bu iki rimelin performansları da süper, uygun fiyatlı olmalarına rağmen. İkisinide Rossman' larda bulabilirsiniz. Fiyatları ise 10-15 Tl arasında.

Genel olarak  güzel sonuç almak için iki farklı uçlu, iki farklı rimel kullanmanızı tavsiye ederim. 
Umarım ki bu yazım size yararlı olmuşdur. Soru, öneri v.b. Benimle paylaşmak istediğiniz konular varsa mutlaka yorum bölümünden veya e-mail olarak bana yazın. Bugünkü postumun da sonuna geldik. Kendinize çok iyi bakın, güzellikle kalın. See You!:)

Bir sonraki post'larımdan haberdar olmak için TWİTTER veya INSTAGRAM hesaplarımdan takip edebilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar