Double wing Eye Makeup- Farklı Versiyonu~ KadinlarRehber

Merhabalarr! Daha önceki bir Post'umda 'Double wing' yani iki kuyruklu gözmakyajı yapmışdım. Bu seferki diğerinden biraz daha farklı. İki kuyruğu da bu sefer koyu kahve tonunda bir far ile çektim ve pembe far ile kombinledim. Gelelim bu göz makyajın nasıl yapıldığına:

  • Başda koyu kahve farınızı resimde gördüğünüz şekilde uygulayın. Göz kapağınıza pembe farı da sürüp, koyu kahve farı fırça yardımıyla dağıtın.
  • Şimdi göz altına da koyu kahve far ile, üst tarafda çektiğimiz far ile aynı hizada olcak şekilde,  bir çizgi çekiyoruz. Daha düzgün durması için, ortasından beyaz göz kalemi ile geçebilirsiniz.
  • Göz pınarına ve kaşınızın altına aydınlık katmak amaçlı açık tonda bir far uygulayın. Son olarak rimelinizi sürün. Ben bu göz makyajında takma kirpik de kullandım, bu tabi sizin tercihinize bağlı.
Takma kirpiklerimle ilgili soru aldığım için kısa bir bilgi vereyim postumu bitirmeden. Ben takma kirpiklerimi AliExpress' den sipariş vermişdim. 5'li paketini 2 TL civarında bir fiyata almışdım. Okadar uygun olmasına rağmen çok memnunum ve diğer kozmetik mağazalarından alabileceğiniz takma kirpiklerden fazla bir farkı yok. Ben doğallıkdan yana olarak resimdede takmış olduğum takma kirpikleri seçtim. Eğer hala Ali Express alışveriş iyle ilgili kafanızda soru işaretleri varsa, diğer POST' umda daha detaylı bilgi edinebilirsiniz. 

Göz makyajıma gelirsek eğer, farklı ama çok şık durduğunu düşünüyorum. Umarım sizde beğenmişsinizdir. Soru, Öneri v.b. Benimle paylaşmak istediğiniz konular varsa Yorum bölümünden veya E-Mail yoluyla iletişime geçebilirsiniz. Sizin fikirleriniz çok önemli benim için🤗. Bugünde bir post' un sonuna geldik. Kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın& sol üst köşeye basıp takip etmeyi unutmayın. See You!:)
Bir sonraki Post'larımdan haberdar olmak için TWİTTER veya İNSTAGRAM hesaplarımı takip edebilirsiniz.

Yorumlar

  1. Yazıda belirtmemiş olsaydın takma kirpik olduğunu ilk bakışta anlamak zordu,çift eyeliner fikrini çok başarılı uygulamışsın gerçekten başarılar,takiptesin 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim🤗 Takma kirpik ile ilgili sorular aldığım için bu post'umda bilgilendireyim dedim❤️

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar