Özel Günlere Sade Göz Makyajı

Merhabalar! Bugün çok önemli bir gün, çok özel bir etkinlik var ve siz sade göz makyajlarından mı hoşlanıyorsunuz? Ozaman şimdi açıklayacağım, resimde de görmüş olduğunuz göz makyajını deneyin derim. Sade, şık, ama takma kirpiklerle ağırlığını koruyan bir göz makyajı. İlk önce kısaca size göz makyajın yapılışını anlatayım, sonra kullandığım ürünler hakkında bilgi vereceğim.

  • Önce koyu renk farınızı gözünüze derinlik katmak için kenara güzelcene dağıtın. Farınızı göz altına da uygulayabilirsiniz.
  • Ardından simli açık tonda farınızı göz kapağınıza uygulayın. Ben simli farları parmağım ile uygulamayı daha çok tercih ediyorum. Böylelikle rengini tam aktarıyor.
  • Son olarak kaş altını ve gözünüzün ön tarafını daha açık tonda bir far ile gözünüze aydınlık katın. Ben bu göz makyajım için takma kirpik kullanmayı tercih ettim. Daha güzel göründüğünü düşünüyorum.
Şimdi gelelim hangi ürünleri kullandığıma. Far olarak The Balm Balmsai far paletinden aydınlatmak için 'high tide', göz kapağına 'tubular' ve derinlik katmak için 'woodie' remkleri uyguladım. Sol tarafdaki resimde ise kullandığım renkleri tekrar işaretledim sizin için.
Takma kirpiklerimi ise AliExpress' den sipariş etmişdim. 5'li paket benim aldığım zamanda 2 tl ye denk geliyordu ve çok memnunum. Kirpikler çok doğal ve güzel duruyor. Fıyatı da çok uygun. Kesinlikle tavsiye ederim. Tek ayriyetten almanız gereken yapışkan olacak ama onuda artık tüm kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.


Bu göz makyajı benim çok tercih ettiğim bir makyaj. Sadeliğiyle çok güzel durduğunu düşünüyorum. Umarım sizde beğenmişsinizdir. Bugünlük de bu kadar. Soru, öneri v.b. benimle paylaşmak istediğiniz herhangi bir konuda, e-mail yoluyla veya yorum bölümünden irtibata geçebilirsiniz. Kendinize iyi bakın, güzellikle kalın. See You!:)

Bir sonraki post'larımdan haberdar olmak için TWİTTER veya İNSTAGRAM hesaplarımdan takip edebilirsiniz.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar