Anneler Günü Özel/ Pembe- Morlu Göz Makyajı ~ KadinlarRehber

Merhabalar kızlar🤗 Bugün çok özel bir gün. Bizim herzaman iyiliğimizi isteyen, bizi destekleyen, hiçbirzaman yarıyolda bırakmayan ve bizi herzaman düşünen, hayatımızdaki en değerli insanlar olan, annelerimizin günü bugün. Buradan tüm annelerimizin ve anne adaylarımızın anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum❤️
Şimdi biraz resimde görmüş olduğunuz göz makyajına odaklanalım. Pembe, mor far sevenler umarım beğenirsiniz. Ben günlük olarak bile kullanabilirim ama biraz ağır bir makyaj diyebiliriz. Özel günlerde daha uygun olur. Yapılışı da çok kolay:

  • Öncelikle pembe ve mor renkler ile başlıyoruz. Katlanma bölgeye renk tam aktarılana kadar uyguluyoruz. Daha düzgün bir görünüm sağlamak için, bant yapıştırın. 
  • Gözünüze derinlik katmak için mor ve siyah farlar ile tekrar üzerinden geçin. Ön tarafa ise mat açık tonda bir far uygulayın.
  • Göz kapağınızda iki farların buluştuğu noktada arzu ettiğiniz simli bir far bolca uygulayın. Bu simli farı aynı zamanda gözünüzün altına da uygulayabilirsiniz.
  • Ben gözüme aydınlık katmak için beyaz kalem sürdüm. Son olarak tabi eyelineri ve rimeli unutmuyoruz.
Aslında pembe, mor, kırmızı tonlardaki farlar ile çok dikkatli olmak lazım. Yanlıs uygulanırsa göz makyajınız kötü görünebilir. Bu farların yanında mutlaka aydınlık veya derinlik katıcak farlar uygulayın. 
Ben bu göz makyajım için yine takma kirpik kullandım. Tekrar hatırlatmak için Ali Express' den 5'li paketini 2-3 TL civarında bir fiyata almışdım. Ben bu kirpiklere bayılıyorum. Çok doğal duruyorlar ve takma kirpik olduğu belli olmuyor. Ali Express alışverişim ile ilgili daha fazla bilgi edinmek isterseniz  buraya tıklayabilirsiniz.

Evet, yine geldik bir post'umun daha sonuna. Umarım beğenmişsinizdir. Soru, öneri v.b. Konularda yorum bölümünden veya mail yoluyla benimle irtibata geçebilirsiniz. Hepinize güzel ve mutlu günler diliyorum. Kendinize iyi bakın! See You:)

Diğer sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın❤️

Yorumlar

Popüler Yayınlar