'Driclor' ile terlemeye son!~ KadinlarRehber

Yeniden merhaba! Yaz ayları yaklaşdıkça doğal olarak daha fazla terliyoruz. Bazen ise terlememiz çok rahatsız edici olabiliyor. Bende geçen yaz bunu önlemek için bir araştırma yaptım ve 'driclor' ile karşılaştım. Yorumları genel olarak iyi olunca bende denemekte fayda var diye düşünüp, hemen aldım.
Driclor nedir? diye soranlara kısa bir özet geçeyim: Driclor antiperspirant bir roll-on deodoranttır. Hem kol altına hemde ele uygulanabilir. Düzenli kullanımda terlemeyi uzun süre kesebileceğini idda eden bir ürün. Eczaneler' de 20ml'i 40 TL. Fiyatı fazla dursada ürünü 1 sene içerisinde bitiremiyorsunuz. Yani bu fiyata değer.
Ürünün kullanımı ise şöyle: Başda birkaç gün düzenli akşam yatmadan önce temiz& kuru kol altınıza uygulayın. Sabah kalktığınızda ise durulayın. Sonra ne zaman yine terlemeye başladığınızı fark ederseniz, tekrar yatmadan önce uygulayabilirsiniz. Ben bunu başda 3-4 gün düzenli uygulayıp ardından ne zaman terlediğimi fark edince tekrar uyguluyorum. Şuan ise haftada 2-3 kere uygulamak yetiyor. Elimde terlemeye sorunu yaşamadığım için, oraya uygulamadım hiç.

Aslında bu ürün ile tanışdıktan sonra, başka deodorantlara hiç gerek duymadığımı fark ettim. Gerçekten etkili ve ürün terlemeyi kesiyor. Tabiiki kol altınızdan artık terlemediğiniz için vücut terini farklı bölgelerden atabiliyor. Bu durum ama rahatsız edecek kadar fazla değil. 

Genel olarak bana yaradı ve gerçekten çok memnunum, ama herkese aynı etkiyi göstermeyebilir. Arkadaşım bu ürünü denediğinde fazla kaşıntı yaptığını söyledi ve sabah kızarmış bir kolaltı ile karşı karşıyaydı. O ama dayanamayıp kol altını kaşıttı ve tahriş etti. Sizde kaşıntılara dayanamıyorsanız, sizede pek faydasını olmayacak. Driclor'u normal bir deodorant gibi değil de, bir ilaç gibi görmeniz gerekir. Cildiniz hassas ise size daha kötü etkileri olabilir. Açıkcası bende kaşıntı yapmadı. Kişiden kişiye fark ediyor etkisi. Kaşıntı yaparsada kolaltınızı ellememeye gayret göstermenizi tavsiye ederim. Ürünü hassas cildi olmayanlara kesinlikle tavsiye ediyorum. Yaz ayların kurtarıcısı, bu ürün!

Soru, öneri v.b. Konularda yorum bölümünden veya e-mail yoluyla benimle irtibata geçebilirsiniz. Bugünlük bu kadar, bir sonraki post' umda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın! See You!:)

Takipte kalmak için TWİTTER veya İNSTAGRAM hesabıma uğrayabilirsiniz.


Yorumlar

Popüler Yayınlar