HASK Saç Ürünleri Yorumum

HASK- Coconut, Macadamia, Argan oil
Hepinize yeniden merhabalar❤️ Çok güzel bir hafta sonunun ardından yine pazartesi geldi çattı. Belki kendimiz erken kalkılacak durumlarda pek enerjik olamıyoruz, ama saçlarımızı her zaman canlı tutabiliriz. Bugün ise yukarda resimde görmüş olduğunuz HASK saç ürünlerinden bahsedeceğim.

Hask ürünlerinin saç maskesini, yağı ile birlikte aldım ve denedim. Öncelikle bakım ürünlerinde çok önem verdiğim özellik kokudur. Bu ürünlerin kokuları ise çok etkili ve güzel. Besleyici özellikleri de memnun edici. Hem çok güzel yumuşatıyor hem de parlaklık kazandırıp saçlarınızın daha canlı gözükmesini sağlıyor.

Şimdi gelelim nasıl kullanıldığına. Normalde saç yağı kullanmayı pek sevmem, saçlarımı daha çabuk yağlı olmasını sağladığını düşünürdüm. Ama yanlış kullanıyormuşum demek.

  • Öncelikle saç maskesini, duşda saçınızı şampuanladık ve duruladıktan sonra uygulamanız gerekiyor. Saç uçlarınıza sürmenizi daha çok öneririm, çünkü en çok hasar görmüş ve kırık olan yer uçlardır. Biraz bekletip tekrar durulayın. Zaten durularken saçlarınızın yumuşaklığını fark ediceksiniz.
  • Duşdan sonra, saçlarınızın ıslaklığını havlu ile biraz alın ve saç yağınızı uygulayın. Bunu da tekrar uçlarınıza sürmenizi tavsiye ederim. Diplerinize uygularsanız kuruduktan sonra bile, yağlı bir görünüm sağlayabilir. 
Daha güzel sonuç almak için birkaç nokta eklemek istiyorum:
Eğer Coconut saç maskesini tercih ediyorsanız, Coconut saç yağı ile birlikte kullanmanızı öneririm. Kısacası hangi maskeyi kullanıyorsanız, onun yağı ile birlikte kullanmanız daha etkili olur. 
Hepsinin ayrı bir işlevi olduğu için, saçınıza göre çeşidini seçmeniz daha iyi olur. Mesela Keratin Maske ve saç yağı, saçları düzleştirme özelliği taşıyor. Benim saçlarım zaten ince ve hacimsiz olduğu için o bana yaramadı. Daha çok besleyici özellikte bir ürün seçmek istedim, ve bana en çok yarayan coconut oldu. Ayrıca kokusu da muhteşem.

Bu ürünleri denemek isteyen eğer vurguladığım noktaları dikkate alırsa daha güzel sonuçlar alabileceğini düşünüyorum. Ürünü Gratislerde bulabilirsiniz. Ben tavsiye ediyorum:)
Bugünlük bu kadar. Bir sonraki post'umda görüşmek üzere. Soru, Öneri v.b. benimle paylaşmak istediğiniz konular varsa, mail yoluyla veya yorum bölümünden iletişime geçebilirsiniz. Kendinize iyi bakın, güzellikle kalın! See You!:)

Diğer sosyal medya hesaplarımdan takip ederseniz sevinirim:)



Yorumlar

Popüler Yayınlar