L'oreal Lip Paint Matte Yorum~ KadinlarRehber

L'oreal Lip Paint Matte
Yeniden merhabalar🤗 Nasılsınız kızlar? Umarım iyisinizdir. Bugün l'oreal paris in yeni ürünlerinden olan 'Lip Paint Matte' ile ilgili yorumlarımı sizinle paylaşacağım.

Genel olarak l'oreal Paris rujlarından çok memnunum. Koku, renk, doku ve besleyici özellikleri ile gayet başarılı. Bu yüzden zaten yeni lip paint serisini çok merak edip mutlaka denemek istedim. Serinin hem parlak, yani lacquer, hem de mat rujları var. Renk seçimlerini de çok beğendim. Ben yukarda görmüş olduğunuz iki Mat ruj'u almayı tercih ettim. Bunlar ise yukarıdan aşağıya doğru: 204- Red Actually, 201- Hollywood Beige.

Ruj'un uç kısmı sol tarafdaki resimde gördüğünüz gibidir. Bana göre ucu böyle eğik olanlar daha kolay uygulanabiliyor. Bu yüzden de daha çok seviyorum. Ruj rengini çok güzel aktarıyor ve aynı zamanda dudak üzerinde güzel duruyor. İnce katman sürmeye özen gösterirseniz matlığını görmüş olursunuz. Üründen fazla sürünce parlak durabiliyor.
Yemek yemediğiniz ve dudaklarınızı sürekli nemletmediğiniz sürece tüm gün kalıcı olabiliyor. Arada nemlendirmeye gerek duycaksınız çünki mat rujlar çoğunlukla dudaklarınızda kuru bir his bırakır. Bu yüzden tabi önceden dudaklarınızı nemlendirin. Kalıcılığını arttırmak için ise dudak kalemi de uygulayabilirsiniz.

Genel olarak gayet başırılı bir ruj. Farklı renklerini denemek istiyorum. Serinin renkleri de çok güzel hem canlı, hem nude tonları mevcut. Ayrıca ürünün kokusu da çok güzel, l'oreal ürünlerinin çoğunlukla olduğu gibi. Ben beğendim ve tavsiye ederim. Gratis, Watsons, Rossman vs. Gibi kozmetik mağazalarda bulabilirsiniz.

Bugünlük bu kadar canlarım, umarım beğenmişsinizdir yazımı. Soru, öneri vb. Konularda yorum bölümünden veya e-mail yoluyla benimle irtibata geçebilirsiniz. Kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın. See You!:)

Bir sonraki post' larımdan haberdar olmak için TWİTTER veya İNSTAGRAM hesaplarımdan takip edebilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar